در حال بارگذاری فایل ...
اپ ربات صنعتی پرمارباتیکدسترسی آسان‌تر

ربات صنعتی دست دوم

ربات صنعتی دست دوم

فروش ربات صنعتی دست دوم

اگر صاحب یک کسب و کار در صنایع تولیدی هستید، بدون شک میدانید که مکانیزه شدن خطوط تولید تا چه میزان میتواند به رونق، دقت و سرعت کسب و کار شما کمک کند. بر این اساس پیشنهاد میکنیم که حتی اگر در حال حاضر هزینه خرید ربات صنعتی نو را در اختیار ندارید، خرید ربات صنعتی دست دوم را در دستور کار قرار دهید.

خرید ربات صنعتی نه تنها میتواند هزینه های حقوق و دستمزد نیروی انسانی را کاهش دهد، بلکه با بهبود کیفیت محصولات، میتواند میزان سفارشات و تولید را شما را افزایش دهد و امنیت کار نیروی انسانی را چندین برابر ارتقاء میدهد. لذا استفاده از ربات های صنتعی در کشورهای در حال توسعه مثل ایران به طور چشم گیری افزایش یافته و به امری ضروری برای صنایع تولیدی تبدیل شده است.

چنانچه برای خرید ربات صنعتی دست دوم نیاز به مشاوره دارید میتوانید با شماره 09123771775 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

انواع ربات صنعتی دسته دوم

شرکت پیشتازان ربات محور آریا  (پرما رباتیک) یکی از معتبرترین فروشندگان ربات های صنعتی در ایران است که انواع ربات های زیر را به صورت استوک یا همان دست دوم ارائه میدهد.

ربات صنعتی

 بازوی ربات

ربات های مفصلی

ربات های دکارتی

ربات های اسکارا

ربات های دلتا

ربات های قطبی یا کروی

ربات های استوانه ای

 ربات‌های Handling

 ربات‌های برش

ربات‌های پرس و بسته‌بندی

 ربات‌های رنگ‌آمیزی

ربات‌ جوشکاری

این ربات ها در صنایع مختلف کاربرد دارد. برای خرید ربات صنعتی  مناسب کسب و کار خود میتوانید همین حالا با کارشناسان شرکت پیشتازان ربات محور آریا (پرما رباتیک) تماس بگیرید و مشاروه رایگان دریافت کنید.

ربات صنعتی پرمارباتیک

بازار فروش ربات صنعتی دسته دوم در ایران

با وجود تحریم ها و شرایط سخت دسترسی به تولیدکنندگان و وارد کنندگان این ربات ها، هنوز بسیاری از صاحبان کسب و کار در صنایع مختلف، به دنبال خرید ربات دست دوم برای کارخانجات تولیدی خود هستند. اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و هزینه های زیادی را متقبل شده اید، میتوانید به خرید ماشین آلات مکانیز و ربات های صنعتی دست دوم فکر کنید.

یکی از روش هایی که پیش روی شماست، خرید ربات صنتعی از کسب و کارهایی است که با شکست مواجه شده اند و میخواهد ماشین آلات و تجهیزات صنعتی خود را واگذار کنند. گروه دیگری که میتوانند گزینه مناسبی برای خرید ربات صنعت دست دوم برای شما باشند، تجارت های پر رونقی هستند که به فکر نوسازی خطوط تولید قدیمی خود هستند.

اما ممکن است پیدا کردن چنین کسب و کارهایی کمی سخت به نظر برسد. به همین دلیل برای خرید ربات صنعتی دست دوم در هر حوزه ای میتوانید روی تیم ما حساب کنید. به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در اختیار ما بگذارید در این صورت با پیشنهاد بهترین گزینه از سوی تیم ما، صاحب رباتی با نصف قیمت مدل نوی آن خواهید شد و از این طریق میتوانیم سهمی در موفقیت و رونق کسب و کار شما داشته باشیم.

فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.

 خرید ربات صنعتی دسته دوم

اگر برای خرید ربات صنعتی دست دوم با تردیدهایی روبه رو هستید، این موضوع کاملاً طبیعی است. اما اگر از مزایای آن با خبر شوید، قطعا تردید جای خود را به یقین خواهد داد و شما برای خرید ربات صنعتی دست دوم، مصمم تر خواهید شد.

یکی از مزایای به کارگیری ربات صنعتی، دقت بالا و عملکرد با کیفیت آن در انجام برنامه های تعریف شده است. اگر رباتی که تهیه میکنید، سالم و در حد نو باشد و یا به خوبی تعمیر شده و عملکرد کاملی داشته باشد، بدون شک خواهد توانست نیازهای کسب و کار شما را برطرف کند. یکی از روش هایی که میتوانید از عملکرد صحیح ربات اطمینان حاصل کنید، مشورت گرفتن از صاحب اولیه ربات و یا شرکتی است که از آن ربات را تهیه نموده اید.

یکی دیگر از مزایای ربات های صنعتی دست دوم، ارتقاء کیفیت و سرعت تولید محصولات است. به این شکل  بازگشت سرمایه ای که برای خرید ربات صنعتی دست دوم صرف میکنید، بسیار سریعتر از زمانی است که شما یک ربات نو خریداری کنید.

میزان فروش ربات دسته دوم صنعتی در جهان

کسب اطلاع از میزان فروش ربات های نو و دست دوم در کشورهای صنعتی جهان، کار دشواری نیست. برای این منظور از معیاری به نام «تراکم رباتیک» استفاده می شود. در این معیار تعداد ربات‌های صنعتی به ازای هر ۱۰ هزار کارگر و کارمند مورد سنجش قرار می‌گیرد. آماری که فدراسیون بین‌المللی رباتیک جدیدا منتشر کرده است نشان می دهد که میزان استفاده از ربات های صنعتی در سال 2020 افزایش چشمگیری نسبت به سال های قبل خود داشته است. این معیار در سال 2020 معادل 74 ربات در مقابل هر ده هزار کارگر و کارمند بوده است، که به نسبت سال قبل که 66 ربات بوده است افزایش داشته است.

در این آمار تراکم رباتیک در کشورهای پنج قاره جهان نیز بیان شده است که این میزان در قاره‌ی اروپا ۹۹، در قاره‌ی آمریکا معادل ۸۴ و در قاره ی آسیا به ۶۳ ربات به ازای هر ۱۰ هزار کارگر و کارمند می باشد.

بازسازی ربات دسته دوم صنعتی در ایران

یکی از مهمترین زمینه های فعالیت شرکت پیشتازان ربات محور آریا (پرما رباتیک)، ساخت و بازسازی ربات‌های دسته دوم پر کاربرد در صنعت است. این شرکت با بهره گیری از دانش تیم فنی خود در حوزه های مکانیک، الکترونیک، کامپیوتر و رباتیک توانسته پروژه‌های بسیار زیادی را با موفقیت به پایان برساند و از این طریق رضایتمندی مشتریان را جلب نماید. چنانچه شما هم قصد طراحی و تولید و یا بازسازی و تعمیر بازوی رباتیک صنعتی را برای کسب و کار مورد نظر خود را دارید، میتوانید همین حالا با  شماره 09123771775 با همکاران واحد فنی و پشتیبانی شرکت پیشتازان ربات محور آریا (پرما رباتیک) تماس حاصل فرمایید.

برای مشاوره خرید انواع ربات صنعتی مخصوص کارهای تولیدی و کارخانه ای مانند ربات صنعتی رنگ آمیزی   یا ربات صنعتی مونتاژ و ربات صنعتی برشکاری  می‌توانید با کارشناسان تیم پرمارباتیک در تماس باشید. 
همچنین در صورتی که نیاز به ربات صنعتی بسته بندی   دارید تا بتوانید برای بسته بندی محصولات خود تهیه کنید نیز تیم پرما رباتیک با شرایط ویژه در خدمت شما عزیزان هست.

راه اندازی ربات صنعتی دست دوم

اجرای پروژه‌های متعدد نصب و راه اندازی و آشنایی با انواع مدل‌های ربات صنعتی دست دوم برندهای مختلف همواره پشتوانه و همراه ما در ارائه بهترین سرویس‌های نصب و راه اندازی سلول‌های رباتیک بوده است. بدیهی است پس از راه اندازی هر ماشین صنعتی، اجرای یک برنامه زمانبندی درست و تعریف شده جهت تعمییر و نگهداری، امکان بهره برداری طولانی همراه با کاهش هزینه‎ های تعمییرات را تضمین می‌کند.

گروه پرمارباتیک با در اختیار داشتن منابع و جداول زمانبندی شده نصب، تعمییرات و نگهداری ربات صنعتی توسط سازندگان، سعی در ارائه بهترین برنامه‌های سرویس و نگهداری ربات را برای مشتریان خود دارد. از آنجاییکه این برنامه ها توسط سازندگان ربات تدوین شده است، لازم است پس از خرید ربات صنعتی دست دوم، نسبت به راه اندازی آن متناسب با کاربری مورد نظر، اقدام نمایید. تیم پرمارباتیک آماده راه اندازه انواع برندهای ربات صنعتی در تهران و سراسر ایران است.

قیمت ربات صنعتی دست دوم

قیمت ربات صنعتی دست دوم به عوامل مختلفی از جمله برند تولید کننده، تعداد محور، درجه آزادی، فضای کاری و نوع کاربری، ظرفیت وزنی، دسترسی ربات، وزن ربات، سرعت، شتاب، تکرار پذیری، دقت ربات صنعتی و همچنین سالم بودن و کارایی ربات صنعتی بستگی دارد. از این رو برای اطلاع از قیمت انواع ربات صنعتی دست دوم، با شماره 09123771775 با کارشناسان مجموعه پرما رباتیک در تماس باشید.

با توجه به مزایای زیادی که ربات صنعتی دست دوم دارد و می‌تواند یک ابزار بسیار کار آمد در صنایع مختلف باشد، شاید برایتان سوال باشد که ربات صنعتی دست دوم از کجا بخریم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم برای خرید ربات صنعتی دست دوم از انواع برندهای مطرح دنیا می‌توانید از ربات مورد نظر خود را از مجموعه پرمارباتیک خریداری کنید که در زمینه ربات کوکا نیز فعالیت می کند. همچنین در صورت خرید ربات صنعتی دست دوم می‌توانید از خدمات راه اندازی ربات صنعتی نیز بهرمند شوید

شماره تماس پشتیبانی
ربات صنعتی پرمارباتیک
ربات صنعتی پرمارباتیک
ربات صنعتی پرمارباتیک
ارائه فعالیت‌های تجاری و خدمات بازرگانی مجاز در خصوص خرید و فروش و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای مجاز بازرگانی انجام کلیه خدمات فنی و مهندسی شامل طراحی و نظارت و اجرا انتقال تکنولوژی نصب و راه اندازی و بهره برداری ساخت و تولید سلول های رباتیک صنایع
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
نصب وب‌اپلیکیشن
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۸:۰۰ - ۱۷:۰۰
ی
۰۸:۰۰ - ۱۷:۰۰
د
۰۸:۰۰ - ۱۷:۰۰
س
۰۸:۰۰ - ۱۷:۰۰
چ
۰۸:۰۰ - ۱۷:۰۰
پ
۰۸:۰۰ - ۱۲:۰۰
ج
تعطیل
کرج مهر ویلا خیابان درختی بعد از سه راه تهران نرسیده به هایپر می ساختمان دریای نور واحد3
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ربات صنعتی پرمارباتیک می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین